Τρίτη, 30 Σεπτεμβρίου 2014

ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2014

Ο Μήνας Σεπτέμβριος έφυγε και ήταν ένας μήνας με αρκετές αγορές όπως και νέα προϊόντα.
Πάμε να δούμε τα προϊόντα που αγάπησα πολύ αυτόν τον μηνά…
 


1.    Θα ξεκινήσω με μια ευχάριστη έκπληξη από την LOREAL  REVITALIFT LASER χ3 είναι ο ορός ο οποίος υπόσχεται ότι:

Διορθώνει τις ρυτίδες
Αναδομεί την επιδερμίδα
Μειώνει αισθητά τους πόρους
Μεταμορφώνει την υφή της επιδερμίδας
Και ΝΑΙ κάνει αυτά που υπόσχεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Δεδομένου ότι για να δουλέψει ένα προϊόν αντιγήρανσης χρειάζεται βάθος χρόνου το συγκεκριμένο προϊόν δούλεψε και έκανε ορατά τα αποτελέσματα του στον ένα μήνα που το χρησιμοποιώ.
Σίγουρα θα το συνεχίσω και σίγουρα θα το ξαναγοράσω μόλις μου τελειώσει.
Είναι ορός σε μορφή λεπτόρρευστης κρέμας που απορροφάται πολύ γρήγορα από την επιδερμίδα.

2.   Δεύτερο είναι τα μωρομαντιλα… είναι πολύ πολύ απαλά καθαρίζουν ευχάριστα,  πολύ καλά το δέρμα , χωρίς να γδέρνουν και η τιμή τους είναι στα 0,90 λεπτά., και το καλύτερο.. χωρίς αλκοόλ ,σαπούνι και τα διάφορα ...και περιέχουν αλόη!!!!
 Έχω ήδη πάρει άλλα 2 πακέτα να έχω γιατί τα βρίσκω μόνο σε τοπικό σούπερ μάρκετ και φοβάμαι μήπως και δεν τα ξαναφέρουν.



3. Έχω πραγματικά ξετρελαθεί με τα κραγιόν από constant carol έχω 4 στην συλλογή μου για την ώρα και αναμένεται να μπουν κι άλλα. Είναι πολυ ενυδατικα , ιδανικά για τον χειμώνα δεν ξηραίνουν τα χείλοι και έχουν πολυ καλή διάρκεια!!!



4. Πολύ χρησιμοποιημένη παλετίτσα από την essence την χρησιμοποιώ κυρίως για φωτισμό στην περιοχή των ματιών έχει όλες τις αποχρώσεις που μου χρειάζονται να ταιριάξω με το μακιγιάζ μου και «γράφει» πολύ καλά



1.    Αγαπημένη παλέτα αυτόν τον μήνα είναι η W7 IN THE NUDE
 ένα πρόσφατο απόκτημα μου την οποία την έχω ξετινάξει δεν υπάρχει περίπτωση να μην πάει το χέρι μου πάνω της !!!



2.    Το απόλυτο body butter για
 μένα είναι ένα από την … με άρωμα σοκολάτα.
 Το λάτρεψα τόσο πολύ που λόγο ότι τα φέρνει ένα μίνι μάρκετ της γειτονιάς μου ,και υπαρχει κίνδυνος να μην τα ξαναβρώ έχω πάρει 3… ναι ναι 3 το ένα τα 
«έφαγα» ήδη και πάω για το δεύτερο.


Ακόμα μερικά πολυχρησιμοποιημένα του μήνα είναι…



Αυτά ηταν τα προϊόντα που αγάπησα αυτόν τον μήνα και χρησιμοποίησα περισσότερο από οποιαδήποτε άλλα…