Πέμπτη, 25 Σεπτεμβρίου 2014

GLOWBOX Σεπτεμβρίου 2014


Σήμερα παρέλαβα το πρώτο μου GLOWBOX
Πακέτο Σεπτεμβρίου και το περιεχόμενο του προσωπικά μου άρεσε πάρα πολύ.

Ξεκινώ με  ένα BODY BUTTER από ALOE PLUS
Σε συσκευασία ταξιδίου, Πλούσιο βούτυρο σώματος σε 8 αρώματα  Επαναφέρει την φυσική ελαστικότητα του δέρματος και το προστατεύει από κάθε είδους δερματικό ερεθισμό. Περιέχει βιολογική ALOE VERA, πανθενόλη, αλλαντοίνη, δαμασκηνέλαιο και Avocadin, shea butter και Cocoa butter.
Η τιμη στα 200 ml είναι 10.50



Το δεύτερο προϊόν είναι 5 δήγματα από LA ROCHE-POSAY
με φροντίδα 24ωρης ενυδάτωσης και λάμψης , με κλάσματα υαλουργικού οξέος. Ευκαιρία να δοκιμάσω και κατι διαφορετικό από ότι έχω συνηθίσει.
Η τιμή της σωστά 50 ml είναι 20. 50


Τρίτο προϊόν  από MOROCCAN NATURAL
Με 50 γρ αργίλου τον οποίο θα χρησιμοποιήσω για να φτιάξω μάσκες πρόσωπου.
Η τιμή σε κανονικό μέγεθος 3,90



Τέταρτο προϊόν το οποίο ξέχασα να φωτογραφίσω αλλά δεν μου άρεσε και παρά πολύ είναι ένα κγλος από DEBORAH σε κανονικό μέγεθος  δεν εχει μεγαλη απόδοση χρώματος και το βρίσκω λίγο κολλώδες….
Η τιμή του στα 8,20


Το πέμπτο και τελευταίο προϊόν το οποίο ήθελα πολύ και μου έδωσε την περισσότερη χαρά είναι από LILY LOLO

Ένα Shimmer Stripes -Rose Glow-
που δημιουργεί λαμπερό φινίρισμα είναι πάρα πολύ όμορφο σε κανονικό μέγεθος και η τιμή του στα 18.00




θεωρώ ότι το κουτί έβγαλε τα χρήματα που του αφιέρωσα και με το παραπάνω σίγουρα θα πάρω και το επόμενο!!!!!