Τρίτη, 23 Σεπτεμβρίου 2014

haul απο be beauty

Πακετάκι σήμερα από το bebeauty

Πριν από λίγο καιρό δοκίμασα προϊόντα  Constance Carroll, εντελώς τυχαία η επιλογή αλλά το αποτελέσματα με εξέπληξε πολύ ευχάριστα!!!!

Εκείνο που με μάγεψε ηταν το κραγιον ένα πάρα πάρα πολύ ενυδατικό προϊόν με κρεμωδη υφή αλλά με πολύ καλή διάρκεια.
Έτσι αποφάσισα να παραγγειλλω 3 ακόμα σε χρώματα πιο καθημερινά για μένα…  η επιλογή άξιζε.

Και στην συλλογή μου πρόσθεσα ακόμα ένα προϊόν το peach-blush σε μια απόχρωση που πολύ δένει με το χρωμα της επιδερμίδας μου για πιο καθημερινή χρήση!!!

Τα  Constance Carroll θα τα βρείτε στο on line κατάστημα Be Beauty

Και μιας και είναι η δεύτερη παραγγελία μου από εκεί μου είχαν και ένα πολύ ευχάριστο δωράκι μέσα το -w7-africa-bronzer… το οποίο το χάρισα στην κόρη μου μιας και εγώ έχω πάρει το κανονικό.!!!!