Σάββατο, 6 Σεπτεμβρίου 2014

Haul απο Hondos

Καλημέρα και καλό ΣΚ…
Παρασκευή… ο σύζυγος βρέθηκε για δουλειές στην πόλη και εγώ βρήκα την ευκαιρία να πεταχτώ στα hondos για μια πούδρα που ήθελα…
Αλλά ποιος μπαίνει εκεί μέσα και φεύγει με μια πούδρα???
Την πουδριτσα μου την πήρα αλλά πήρα και άλλα είδη για να μην νιώθει μοναξιά στην τσαντούλα.




Βρήκα στις προσφορές 1+1 ένα αφρόλουτρο και σαμπουάν …γιατί μεγαλη οικογένεια είμαστε όλο και χρειάζονται. Ακόμα δεν έχουν δοκιμάσει για να μου πουν γνώμες





Πήρα ένα body butter  για την κόρη μου για να μην «τρώει» το δικό μου… εκπληκτικό αρωμα και πολύ καλό προϊόν τιμή δεν θυμάμαι 2-3 ευρω νομίζω


Επειδή είχα πάρει το scrub  την κρέμα σώματος και το λαδάκι από την σειρά αυτην την φορά πήρα το αφρόλουτρο και το body mist  κυρίως γιατί το βράδυ μου αρέσει να μυρίζω ένα απαλό αρωματακι με χαλαρώνει και χρησιμοποιώ σίγουρα κάποιο body mist


Στο σταντ της essence που πραγματικά ηταν άδειο… τα εξαφάνισαν όλα… πήρα μια βαση για ματ επιδερμηδα και ένα make up για ματ αποτέλεσμα


Επιτέλους κατάφερα να πάρω το σερουμ  REVITALIFT  το οποίο το έχω κατά νου πολύ καιρό τώρα και ελπίζω να αξίζει την
«τσουχτερή» τιμή των 30 ευρω…



Από essence πήρα ακόμα  την πούδρα για την οποία πήγα ένα ρουζακι για την τσάντα μου , μια παλέτα με σκιές φετινές απαλές … και ένα κονσιλερ πινελάκι. Και φυσικα 2 πολύ ωραία κραγιόν Με όλα είμαι πολύ ευχαριστημένη είναι ότι ακριβώς ήθελα…



Ολοκλήρωσα τις αγορές μου με μια κρεμουλα χεριών για την τσάντα μου που μου ειχε τελειώσει…


Και να σκεφτείς ότι πήγα για μια πούδρα… που να πήγαινα και για ψώνια…..