Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ

ΠΕΡΙΠΟΊΗΣΗ ΠΡΟΣΏΠΟΥ

Σαββάτο σήμερα και  μιας και ο καιρός είναι κρύος πουθενά δεν θα πάμε αποφάσισα να κάνω την ολοκληρωμένη περιποίηση της επιδερμίδας μου.
Τα προϊόντα που χρησιμοποίησα είναι τα περισσότερα από bioten μια εταιρία οικονομική ,φυσική και για μένα ότι πιο αρωματικό έχω δοκιμάσει σε προϊόντα περιποίησης.
Έχουν λεπτό διακριτικό άρωμα φρεσκάδας και φύσης που με γαληνεύει και αποσπά την εμπιστοσύνη μου.
Πάμε λοιπόν να δούμε…

Αρχικά αφαίρεσα το περισσότερο από πρωινό μακιγιάζ μου με ένα από τα αγαπημένα μου μωρομαντιλα  τα οποία βρίσκω μόλις με 0,90 λεπτά
Σας έχω μιλήσει για αυτά και σε βίντεο.

Άπλωσα στο πρόσωπο μου το γαλάκτωμα καθαρισμού για μικτό δέρμα από bioten με ελαφρύ μασάζ και το αφαίρεσα με ένα ακόμα μωρομαντιλα.

Με δυο δίσκους ντεμακιγιάζ υγροποιημένους  με το ντεμακιγιάζ ματιών παλι απο bioten αφαίρεσα και το μακιγιάζ ματιών επιμένοντας λίγο πιο πολύ στις βλεφαρίδες.
Ώρα για πλύσιμο …

Με χλιαρό νεράκι έκανα πλούσιο αφρό με το καθαριστικό τζελ προσώπου της avene, το χρησιμοποιώ όταν θέλω βαθύ καθαρισμό και πολυ αφρισμό που να μην τσούζει τα μάτια.


και προχώρησα σε νωπό πρόσωπο με το πίλινγκ από bioten επιμένοντας σε κάποια σημεία  όχι πολυ σκληρό scrub  αλλα πολυ ενυδατικό και γεμάτο σαν υφή και φυσικά υπέροχο φρουτενιο άρωμα.
Ξέπλυνα με αρκετό χλιαρό νεράκι και στέγνωσα ταμποναριστά το πρόσωπο


Σήμερα θα δοκιμάσω την μάσκα προσώπου από nivea με μέλι. Την άπλωσα με το πινέλο που έχω για αυτό το σκοπό από την oriflame.

Όση ώρα περίμενα την μάσκα εφάρμοσα και τους δίσκους τζελ για μάσκα ματιών από Skouras cosmetics, πολυ ωραια  patches ματιών που αναζωογονούν την περιοχή των ματιών και θα ήθελα να πάρω μερικά ακόμα...
Και αφού πέρασε το εικοσάλεπτο την αφαίρεσα με χλιαρό νερό και με ένα σφουγγαράκι προσώπου.

Ολοκλήρωσα τον καθαρισμό με το νεράκι της bioderma ταμποναριστά σε όλο το πρόσωπο αντί για τονωτική λοσιόν.

Για τα μάτια επέλεξα ένα δείγμα από vrana που μου έστειλαν από ηλεκτρονικό φαρμακείο και στο πρόσωπο άπλωσα την ενυδατική της bioten με ρόδι.
ΜΜΜΜΜ…. Τι όμορφα που νιώθω τώρα με καθαρό ενυδατωμένο πρόσωπο…. Σαν μωρού μοιάζει!!!!

Ώρα για την σοκολάτα μου κοντά στο αναμμένο τζάκι…. Μέχρι να ζεστάνει καλά το μπάνιο να περάσουμε το βράδυ στην περιποίηση μαλλιών και σώματος….

Εσείς???? Κάνατε περιποίηση προσώπου???? Όχι… κακός είναι το Α και το Ω για ένα λαμπερό και υγείες δερμα!!!!!