Τρίτη, 28 Οκτωβρίου 2014

eye shadow beauty uk , baked blush - δώρα γενεθλίων

Καλησπέρα κορίτσια!!!


Είπα να γράψω λίγα λογία για κάποια από τα δώρα γενεθλίων μου εκτός βέβαια από τα λουλούδια και τα γλυκάκια σίγουρα τα κουτιά γενεθλίων μου θα περιέχουν και καλλυντικά γιατί η οικογένεια μου γνωρίζει καλύτερα από τον καθένα το πάθος μου.

Για να δούμε λοιπόν δυο από τα δωράκια μου σε αυτό το ποστ…
ΠΑΛΕΤΑ ΜΕ ΣΚΙΕΣ ΑΠΟ
beauty uk

Μια παλέτα με οκτώ αποχρώσεις σκιών που παίζει με το μπλε.
Ξεκινάει από το ανοιχτό γαλάζιο και φτάνει μέχρι το σκούρο μωβ.
Ταίριαξε πολύ με το μπλε των ματιών μου δίνοντας μου την δυνατότητα για απεριορίστους συνδυασμούς και πρωινούς αλλά και βραδινούς.
Την αγάπησα αμέσως γιατί εκτός από την καλή απόδοση σου δίνει την δυνατότητα να κτίσεις το χρωμα όσο έντονο το θέλεις.




Μαζι με την παλέτα ήρθε και το..
Baked blush

Ένα ρουζ και hi-lighter  μαζι. Απαλό ροζ χρωμα που αντανακλά το φως χαρίζοντας μια εικόνα υγείας στο δερμα. Φωτίζοντας το με φυσικό τρόπο!!!!


Τα προϊόντα αγοράστηκαν και τα δυο από το ηλεκτρονικό κατάστημα