Κυριακή, 12 Οκτωβρίου 2014

EXTRAORDINARY FACIAL OIL

EXTRAORDINARY FACIAL OIL

ΑΠΟ

L’OREAL


Η αγάπη μου για την loreal είναι αδιαμφισβήτητη  αλλά στο να βάλω λάδι στο ήδη λιπαρό πρόσωπο μου πάντα με έβαζε σε σκέψη.
Αν υπερφορτώσω το δερμα μου με λιπαρότητα έστω και το βράδυ την άλλη μέρα το πρωί είναι θάμπη και κουρασμένη. Άρα τα λαδια , ακόμα και τα ξυρα μου δημιουργούσαν μια αμφιβολία…
Εδώ και δυο μέρες όμως έφτασε στα χέρια μου το δειγματακι με το  extraordinary facial oil, και παρά να μένω να το κοιτάζω απόψε πήρα την απόφαση σαν καλή νοικοκυρά να αδειάσω το περιεχόμενο του στο μικρό μου κοντέινερ και να κάνω την πρώτη εφαρμογή …
ΛΟΙΠΟΝ…
έχουμε και λέμε…
Συστατικά :
αιθέρια έλαια που είναι λεβάντα ,γεράνι, πορτοκάλι, μαντζουράνα, δεντρολίβανο, χαμομήλι αναμιγνύονται μέσα σε λάδι βάσης όπως το jojoba και ροδέλαιο, όλα ένα και ένα για να δώσουν ενυδάτωση , αντιγήρανση, ελαστικότητα, λάμψη.

Είναι λεπτόρρευστο με πολύ ευχάριστο χαλαρωτικό άρωμα
Απορροφήθηκε πάρα πολύ γρήγορα από την επιδερμίδα μου αφήνοντας την απαλή ,ενυδατωμένη και διακριτικά αρωματισμένη αυτά για αρχή…
Η ποσότητα θα φτάσει για μια εβδομάδα περίπου έτσι ώστε να ξέρω πάνω κάτω αν κάνει κάτι παραπάνω θα δώσει κάποια στίγματα ,για να αποφασίσω αν αξίζει κάποιος να δώσει 20 ευρώ για 30 ml.
Εννοείται ότι το χρησιμοποιώ πάντα βράδυ !!!!