Σάββατο, 25 Οκτωβρίου 2014

GIVEAWAY


Χρόνια τώρα ασχολούμαι με την σαπωνοποιία δηλαδή φτιάχνω τα σαπούνια ελαιολάδου που μου χρειάζονται μονή μου.
Έχω φτιάξει άπειρα σαπουνάκια με όλους τους συνδυασμούς λεβαντα, χαμομήλι, λεμόνι, πορτοκάλι, δεντρολιβανο, τριαντάφυλλο, σοκολατα….
Και πιο εξειδικευμένα με αργιλο η με άνθρακα…
Τα σαπούνια μου περιέχουν αγνό παρθένο ελαιόλαδο ντόπιας παράγωγης αρίστης ποιότητας, λαδι καρύδας για αφρισμό, αμυγδαλελαιο και προσθέτω και κάποιο λαδι περιποίησης όπως ροδέλαιο, χαμομιλολαδο κ.α.
Ο χρωματισμός γίνεται με ορυκτά χρώματα mica σε σκόνη και ο αρωματισμός με αιθερια ελαια.
Τα σαπούνια μενουν σε στεγνό καθαρο ράφι να ωριμάσουν 4-5 μήνες και να αποβάλουν ολη την καυστική σόδα που περιέχουν.
Κατόπιν μετριέται το ph που πρέπει να είναι γυρω στο 7 και τυλίγονται σε ατομικά σελοφάν με πολύ αγάπη.
Όλα τα σαπούνια μου παράγονται με την ψυχρή μέθοδο σαπωνοποιησης για να διατηρούνται όλα τα πολύτιμα συστατικά των αιθέριων ελαίων και ελαίων βάσης αναλλοίωτα.
Η διάρκεια ζωής τους είναι απεριόριστη γιατί τα παραδοσιακό σαπούνι δεν εχει λήξη.

GIVEAWAY
Με πολύ αγάπη για τους συνδρομητές στο κανάλι μου προσφέρω από την προσωπική μου συλλογή  8 υπέροχα σαπούνια με διαφορά συστατικά στον πρώτο τυχερό που θα βγει μετά από κλήρωση στις 23/11/2014 στις 12.00 το μεσημέρι.
ΟΡΟΙ ΣΥΜΕΤΟΧΗΣ
1.   Like στην σελίδα μου στο facebook
2.   Να είσαι συνδρομητής στο κανάλι μου στο YouTube
3.   Να αφήσεις ένα σχόλιο κάτω από αυτό το βίντεο 
4.   Κάνε δημόσια κοινοποίηση της εικόνας που θα βρεις στην σελίδα μου στο facebook