Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014

W7 IN THE NIGHT

Καιρό τώρα την είχα βάλει στο μάτι…


Όλο έκανα να την παραγγείλω και όλο κάτι άλλο έπαιρνα την τελευταία φορά όμως το πήρα απόφαση και τσουπ! Την πρόσθεσα στο καλάθι μου!!!
Φυσικά η παραλαβή της με ενθουσίασε αλλά και όταν  την άνοιξα κατάλαβα ότι άξιζε όχι όσο οι δυο προηγούμενες που έχω αλλά… πολύ, πάρα πολύ περισσότερο…

Σαφώς είναι μια βραδινή παλέτα αλλά τα χρώματα που περιέχει δεν σε εμποδίζουν να δημιουργήσεις και πρωινό μακιγιάζ.
Η απόδοση των χρωμάτων με ένα άγγιγμα εντυπωσιακή από τα πιο αχνά ως τα πιο σκούρα αγαπημένα χρώματα για μένα τα μωβ χωρίς όμως να με αφήνουν αδιάφορη τα υπόλοιπα.


Από διάρκεια φαντάζομαι θα είναι ίδια με τις άλλες δυο  που ήδη τις έχω τσακίσει.
Έχω τις τρεις από τις 4 ξαδέρφες παλέτες της w7 και ελπίζω κάποια στιγμή να πάρω και την τέταρτη…
Για την ώρα είμαι έτυμη για χειμερινά και βραδινά μακιγιάζ!!!!