Σάββατο, 15 Νοεμβρίου 2014

ΤΑ ΔΩΡΑΚΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ

Γεια σας κορίτσια και εύχομαι ένα ήρεμο χαρούμενο σαββατοκύριακο να εχουμε!!!


Αυτην την εβδομάδα μου ήρθε ένα απρόσμενο δώρο!!!
Κέρδισα στο giveaway της γλυκύτατης Αναστασίας από το  Anastasias Beauty Secrets!!!
Το δωράκι μου έφτασε πολύ πολύ γρήγορα … αυτην την φόρα τα ταχυδρομεία μας έκαναν την διαφορά!!!!
Ένα υπέροχο πολύ πολύ προσεγμένο σετακι για την τσάντα μου έκανε την εμφάνιση του όταν άνοιξα το πακετάκι!!!
Από ότι μου είπε είναι από τα  Sephora του Παρισιού και αυτό το κανει ακόμα ποιο ιδιαίτερο!!!
Είναι μια μικρή παλετιτσα σε σχήμα σακούλα των Sephora  που περιέχει  4 σκιές, 2 κραγιόν σε υγρή μορφή και ένα ρουζακι.
Η απόδοση τους είναι αρκετά καλή για απαλό μακιγιάζ αλλά σίγουρα αυτό δεν είναι για χρήση είναι αναμνηστικό και πιστεύω ότι δεν αξίζει να το θυσιάσω στον βωμό της ομορφιάς , μιας και είναι το πρώτο δώρο που παίρνω από διαγωνισμό.
Θέλω λοιπόν να το κρατήσω σαν αναμνηστικό από την Αναστασία και το blog της.
Το δεύτερο δωράκι ήταν ένας πύργος από λιπ κγλος εχει και απαλά και ποιο έντονα χρωματακια που το καθένα εχει δικό του σφουγγαράκι και βιδώνει το ένα πάνω στο άλλο!!!
Και αυτό θα το κρατήσω σαν αναμνηστικό γιατί έχω τόσα που μπορώ να χρησιμοποιήσω και αυτά τα κομμάτια θέλω να τα έχω στην συλλογή μου!!!
Η Αναστασία μέσα ειχε και ένα κουτσικο αρωματακι desire στο ατομικό του κουτάκι που είναι ένα πολύ καλό βραδινό αερινο αρωμα με πολύ καλή διάρκεια… αυτό μάλλον το μπουκαλάκι θα μείνει γιατί στα Αρώματα δεν μπορώ να αντισταθώ!!!
Αυτά ηταν τα δωράκια από το blog της Αναστασίας εμένα μου άρεσαν πάρα πάρα πολύ και την ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ μέσα από την καρδιά μου. Της εύχομαι μόνο χαρές στην ζωή της και παντα υγεία!!!!