Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

ΠΡΟΪΌΝΤΑ ΜΑΚΙΓΙΆΖ ΑΠΟ COSTANCE CARROLL

Γεια σας κορίτσια!!!!
Σήμερα κάνω ένα ποστ που  ήθελα να κάνω πολύ καιρό τώρα!!!
Εντελώς τυχαία λοιπόν ανακάλυψα μια αγγλική εταιρία η οποία εχει κλέψει την καρδιά μου και πραγματικά τα προϊόντα της με έχουν ενθουσιάσει!!!

Ο λόγος για την δυσεύρετη στην Ελλάδα Constance Carroll.
Τυχαία λοιπόν πριν μερικούς μήνες πηρά ένα κραγιόν από το 


 (το μοναδικό κατάστημα που τα βρήκα μέχρι αυτην την στιγμή) , δεν ξέρω αν τα έχουν αλλού…
Μου άρεσε που λέτε απλά το χρωμα…
Αυτό το κραγιόν λοιπόν ηταν η αιτία που όρχησα να παίρνω και τα υπόλοιπα προϊόντα που θα δείτε αυτό το ποστ…
Η ΕΤΑΙΡΙΑ

Είναι μια εταιρία 30 χρόνων από το Ηνωμένο Βασίλειο που παράγει υποαλεργικά προϊόντα μακιγιάζ σε πολύ προσιτές τιμές και εχει αγαπηθεί από πολλες γυναίκες στον κόσμο αλλά στην χωρα μας δεν είναι τόσο διαδεδομένη.
Στην Ελλάδα βρίσκουμε ορισμένα προϊόντα της στο bebeauty αλλά πραγματικά θέλω να δοκιμάσω πολύ περισσότερα γιατί ότι έχω πάρει μέχρι αυτην την στιγμή στα χέρια μου μου αρέσει πάρα πολύ!!!!

ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΜΟΥ

Compact πούδρα προσώπου 14g
Υπέροχη καλυπτική πούδρα με πρωτεΐνες μεταξιού σεταρει το μακιγιάζ  χωρίς να βαραίνει και παράλληλα προσφέρει μια ελαφριά κάλυψη. Αυτό βέβαια εχει να κανει και με την απόχρωση και το μέγεθος του προβλήματος που εχουμε. Είναι υποαλεργικο φυσικα προϊόν όπως όλα τα προϊόντα και εχει ένα πολύ ελαφρύ πουδρενιο αρωμα.


Μολύβι ματιών
Το έχω σε μαύρο χρωμα. Ένα μαλακό μολυβάκι που δεν ερεθίζει τα μάτια μένει σταθερά στην θέση του αν και η υφή του είναι κατάλληλη και για smoky.


Κονσιλερ σε στικ.
Εδώ σίγουρα δεν περίμενα το αποτέλεσμα που είδα. Αρχικά πήρα στα χέρια μου ένα προϊόν αρκετά σφικτό προϊόν για κονσιλερ. Φια λιπαρό δερμα είναι ιδανικό γιατί μένει στην θέση του και δεν πάει δεξιά και αριστερά αλλά δεν τονίζει τις μικρές γραμμές κάτω από τα μάτια. Αν σας φανεί ιδιαίτερα στεγνό απλά δοκιμάστε το με μια σταγόνα ενυδατική ματιών για να γίνει πιο ρευστό!!!!


Ρουζ
Έχω δυο στην κατοχή μου. Είναι πολύ απαλά ρουζ πουδρενια ενσωματώνονται πολύ όμορφα με την πούδρα δημιουργώντας ένα πολύ φυσικό αποτέλεσμα. Και αφήνουν το δερμα πολύ βελούδινο.


ΣΚΙΕΣ
Ένα Σετακι από 3 σκιές σε μεταλλική υφή με πάρα πολύ καλή απόδοση χρωμάτων, αρκετά σταθερές. Υπάρχουν και μονές σε διάφορες αποχρώσεις.


ΒΕΡΝΙΚΙ ΝΥΧΙΩΝ
Ένα εξαιρετικά όμορφο βερνίκι νυχιών που έμμηνε σταθερό στα νύχια μου για πάνω από 4 ημερες παρόλο που τα νύχια μου είναι μέσα στα νερά ολη την ημέρα σαν μητέρα που είμαι!!!

ΚΡΑΓΙΟΝ
Πολύ βουτυρένια κραγιόν εξαιρετικά ενυδατικά αλλά που δεν τρέχουν και είναι αρκετά σταθερά στην θέση τους για αρκετή ώρα!!!

Μια εξαιρετική εταιρία κατά την γνώμη μου την οποία πρέπει να της δώσουμε χώρο στο μπουντουάρ μας μόνο και μόνο ότι φτιάχνει υποαλεργικά προϊόντα σε πολύ ελκυστικές τιμές αξίζει τον κόπο!


ΕΔΩ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ