Τετάρτη, 5 Νοεμβρίου 2014

NAKED - URBAN DECAY

Γειαααααα σαααααας!!!
Τεσσερεις ημέρες πριν ονομαστική μου εορτή έφτασε στα χέρια μου... ένα ανέλπιστο δωρο!!!


ναι ,ναι μιλάω για τις NAKED απο URBAN DECAY!!!
Φυσικά δεν ειναι οι αυθεντικές  παλέτες αλλά πολυ πιστές αντιγραφές!!!
Το δωρακι αυτό ταξίδεψε απο Αμερική απο μια φίλη που τις υποσχέθηκε το καλοκαίρι όταν τις έκανα δωρο μερικά 
χειροποίητα σαπουνακια απο αυτα που φτιάχνω,
Να σας πω την αλήθεια δεν το περίμενα αλλά
 ήρθαν την καταληλη στιγμη και μου έδωσαν πολυ μεγάλη χαρά, αφου εγω δεν εχω την οικονομική δυνατότητα να προσθέσω κατι τέτοιο
 στην συλλογή μου.

Είναι και οι τρεις καταπληκτικες έχουν και ματ και shimmer, μεταλλικά χρώματα. 
Άρα διαθέτεις ολη την γκάμα που χρειάζεσαι για να καλύψεις τις ανακγες σου!!!
Άσχετα αν οι γυναίκες είμαστε αχόρταγα πλάσματα και θέλουμε ολο και πιο πολυ!!!!
Ίσως τα χρώματα να μην φαίνονται πολυ καθαρά στις φωτο πιο κατω αλλα αν χρειαστεί μπορώ να σας κάνω και ένα βιντεακι αν το θελετε για αποφασίσετε ποια θα πάρετε..



οποιαδήποτε ερώτηση η απορία εχετε θα χαρώ να σας εξυπηρετήσω στην σελίδα μου στο fb

Αν έχετε  απορία ποια με μάγεψε περισσότερο???
ειναι η 2...
Γιατί αγαπώ τις μεταλλικές σκιες και εχει περισσότερες!!!
εχει να κάνει με τα γούστα του καθενός...

Ελπίζω να σας βοήθησα να βρητε την δική σας....