Δευτέρα, 17 Νοεμβρίου 2014

wet n wild coloricon

Για μια όμορφη  και πολύ οικονομική παλέτα θα μιλήσουμε σήμερα.
Πρόκειται για την παλέτα 8 αποχρώσεων της  COLOR-ICON-EYESHADOW, Nr. 738 Comfort Zone

Είναι μια παλέτα εξαιρετικής απόδοσης άκρος χειμωνιάτικη θα έλεγα που περιέχει σκιές που έχουν πολύ ωραία  υφή απλώνονται εύκολα  και αναμιγνύονται τελεία.

Επίσης έχουν πολύ καλή διάρκεια και αν συνδυαστούν με μια καλή βαση δίνουν  την μέγιστη διάρκεια εμένα μου έμειναν ανάλιωτες για 6-7 ώρες με βαση. Χωρίς βαση δεν τις έχω δοκιμάσει γιατί γενικά εμένα οι σκιές δεν μου «κάθονται « στο βλέφαρο χωρίς βαση ακόμα και οι πιο ακριβές.
Την θεωρώ ένα πολύ καλό δωράκι θα την βρείτε σε 3 χρωματικά σετ στο κατάστημα skouras cosmetics στην πολύ καλή τιμη των 12,00 ευρω την οποία θεωρώ πολύ καλή για την ποιότητα της παλέτας.