Σάββατο, 24 Ιανουαρίου 2015

ΜΑΥΡΗ ΠΕΥΚΗ ΑΝΤΙΡΥΤΙΔΙΚΗ & ΣΥΣΦΙΓΚΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΗΜΕΡΑΣ - ΜΑΤΙΩΝ


Ευχαριστημενη απο το άγριο τριαντάφυλλο korre του προχώρησα και σε μια ακόμα αγορά εκμεταλλευομένη τις σουπερ προσφορές που τριγυρίζουν αυτήν την εποχή τα ηλεκτρονικά φαρμακεία. Πήρα το σετ  με μαύρη πευκη προιοντα φτιαγμένα  για σύσφιξη και δραση lifting.

Στο μικρούτσικο μπουκαλάκι από την κρέμα ματιών μου άρεσε που έκτος από το βολικό του σχήμα στην κορυφή η αντλία του με την μισή αντλία το λεπτόρρευστο περιεχόμενο κάλυπτε ολη την επιφάνεια του ματιού. Απλώνονταν όμορφα χωρίς προσπάθεια σε ολη την ευαίσθητη περιοχή των ματιών χωρίς να χρειάζεται να τρίψεις για να απορροφηθεί. 
εδώ και ενα μήνα που την χρησιμοποιώ βλέπω μια σχετική βελτίωση στην περιοχή των ματιών, που έχω έντονες γραμμές έκφρασης, ευελπιστώ οτι με συνεχή εφαρμογή για περισσότερο χρονο θα δω ακόμα καλύτερα αποτελέσματα 

Η κρέμα ημέρας   που ηταν το ζευγάρι του στο πακέτο προσφοράς είναι και αυτή με πολυφαινόλες από μαύρη Πεύκη  που συμβάλουν στη διατήρηση του συνδετικού ιστού της επιδερμίδας.
Για το προϊόν θα πω μόνο ότι εχει υπέροχο βοτανικό αρωμα το οποίο λατρεύει όποιος περάσει από δίπλα μου όταν την βάλω. Εισχωρεί σε βάθος μερικά μόνο λεπτα μετά την εφαρμογή της . Τσιμπώντας την επιδερμηδα μου μετά από περιπου 20 ημερες εφαρμογής την νιώθω πιο σκληρή , πιο γεμάτη και πιο φρέσκια.
Ο συνδυασμός τον παραπάνω προϊόντων θεωρώ ότι βοήθησε πολύ σε μια πιο νεανική επιδερμηδα κοιτώντας το πρόσωπο μου στον καθρέφτη τις τελευταίες μέρες  βλέπω ότι είναι πιο ζωντανό πιο ενυδατωμένο με λιγότερες ρυτίδες έκφρασης και κυρίως πιο σφριγηλό χωρίς την αγριάδα που ειχε πριν τα προϊόντα.