Δευτέρα, 23 Μαρτίου 2015

ΛΑΔΙ : Bio -Oil


Πρόσφατα έλαβα ένα πακετάκι από το pharm24για να κάνει μια δοκιμή η κόρη μου σε κάποια προϊόντα εγκυμοσύνης ανάμεσα στα άλλα προϊόντα έλαβα και το θαυματουργό για πολλούς  bio-oil!!
Το συγκεκριμένο λαδάκι το έχω στην κατοχή μου εδώ και ένα μήνα  και τώρα ποια δεν το δοκιμάζω απλά … αλλά το έχω εντάξει στην εβδομαδιαία ρουτίνα περιποίησης προσώπου…

Ας πάρουμε τα πράγματα μ με την σειρά…
Το bio-oil απευθύνεται σε ουλές ραγάδες ανομοιομορφία χρωματικού τόνου επιδερμίδας, αφυδατωμένη επιδερμίδα και… σημάδια γήρατος
Κάθε φορά λοιπόν που κάνω την εβδομαδιαία  περιποίηση προσώπου… (βαθύ καθαρισμό, και μάσκα …), μετά χρειάζομαι ένα προϊόν που να μην απορροφάται γρήγορα για να μπορέσω να κάνω το μασάζ προσώπου με το μηχάνημα που έχω και να μην τραυματίζω ιστούς. Έτσι λοιπόν επέλεξα το bio oil για αυτό το σκοπό.
Στο pharm24  το βρήκα στην τιμή των  8,96 ευρώ αυτήν την εποχή. Και το προτίμησα!!!!
Τι παρατηρώ…
Η επιδερμίδα μου είναι πιο απαλή… οι ρυτίδες έκφρασης είναι πιο απαλές , οι περιοχές που κάποιες φορές είχα ξηρότητα δεν υπάρχουν ποια και η επιδερμίδα μου έχει μια πιο φυσική λάμψη!!!
Λόγο του ότι έχω λιπαρή επιδερμίδα  δυο ώρες μετά την εφαρμογή του και το μασάζ αφού έχει απορροφήσει το δέρμα όσο χρειάζεται πλένω το πρόσωπο μου και εφαρμόζω την ενυδατική… η την κρεμά νύχτας συνήθως!!!
Το θεωρώ ιδανικό προϊόν για…
Ξηρές , θαμπές, ώριμες… επιδερμίδες, !!!!