Κυριακή, 22 Μαρτίου 2015

Αρώματα : ENTREVUE, WOMAN2EXCITING, ...απο DnD


Δυο νέα Αρώματα μπήκαν στην συλλογή μου σήμερα …
Πήρα στα χέρια μου την παραγγελία  μου από DnD perfumes .
 Είναι η δεύτερη φορά που ψωνίζω από το συγκεκριμένο κατάστημα και τις δυο φορές έμεινα πολύ ευχαριστημένη  τόσο με την εξυπηρέτηση όσο και με την παραγγελία μου …παρόλο που ψώνισα στα τυφλά!!!!
Δεν είχα δοκιμάσει τα συγκεκριμένα αρώματα αλλά σύμφωνα με ότι συνεννοήθηκα μαζι τους μου έστειλαν τα δυο υπέροχα αρώματα από τη νέα συλλογή που ήρθε από Γαλλία.

Το πρώτο είναι το  ENTREVUE WOMAN   ένα πολύ γλυκό λουλουδάτο αρωμα που όταν το έβαλα στο χέρι μου και το μύρισα απευθείας (λες και παίρνω πρώτη φορά αρωμα)… δεν μου άρεσε…  όταν όμως πέρασαν μερικά λεπτά και εξατμίστηκε το οινόπνευμα άφησε ένα πολύ γλυκό αρωμα στην επιδερμηδα μου που πραγματικά ακόμα το μυρίζω από το πρωί!!!! Το συγκεκριμένο αρωμα θεωρώ ότι είναι ιδανικό για πρωί δεν σε πνίγει και δίνει την εντύπωση ότι απλά μόλις έκανες μπάνιο με αρωματικό αφρόλουτρο!!!


Το  δεύτερο ηταν  η μεγάλη έκπληξη ένα πολύ μυστηριώδες άρωμα … όπως το όνομα του WOMAN 2 EXCITING … ένα αρωμα για γυναίκες. Εδώ να σημειώσω ότι μου θυμίζει κάποιο πολύ γνωστό αρωμα… αλλά δεν μπορώ να βρω ποιο… αυτό θα γίνει το αγαπημένο μου σίγουρα όχι ότι υπερτερεί απλά είναι… εγώ!!! Για την διάρκεια δεν θα μιλήσω γιατί ότι έχω πάρει από το DnD η διάρκεια του είναι απίστευτη… σκέπτομαι τις επόμενες ημερες να πάρω και μερικά «τύπου» να δοκιμάσω…
Αν αγαπάτε τα αρώματα… αν τα θέλετε και σε μπουκάλι που θα στολίζει το μπουντουάρ σας… επικοινωνήστε με το κατάστημα και μιλήστε μαζι τους… είμαι σίγουρη ότι θα βρουν αυτό που ταιριάζει στο δικό σας γούστο… χωρίς να ξοδέψετε μια περιούσια !!!!

Και μαζι με τα δικά μου έκανα και στον άντρα μου ένα δωράκι… το οποίο ζήλεψε ο γιος μου και θελει κι αυτός…. Οπότε η επόμενη παραγγελία είναι στα σκαριά!!!!!!
η τιμή τους... στα 15 ευρώ αλλά αξίζουν πολυ παραπάνω!!!!


Τηλ DnD perfumes  2312-200571