Κυριακή, 5 Απριλίου 2015

24H AGEBLOCK EYES 15ml - DrK




Μια κρέμα ματιών που βρήκαμε αρκετές σε κάποιο προηγούμενο glowbox, θα δούμε σε αυτό το ποστ.
Τη έχω χρησιμοποιήσει αρκετά τον τελευταίο καιρό για να μπορέσω να έχω μια πολύ καλή γνώμη για πως λειτούργησε σε μένα.
Η εταιρία drkskincare  είναι κάτω από την επίβλεψη πλαστικών χειρουργών οπότε για να πω την αλήθεια περιμένει και περισσότερα πράγματα.
Λοιπόν μια ενυδατική κρέμα ματιων θα την χαρακτήριζα αλλά κατάλληλη για πιο ξηρα δέρματα , εμένα μου έπεσε λίγο λιπαρή στην περιοχή των ματιών και ήθελε λίγο χρόνο για να απορροφηθεί οπότε την χρησιμοποιούσα βράδυ.
Να πω ότι μια μικρή ενόχληση στα μάτια την είχα …δεν έτσουζε αλλά μου προκαλούσε λίγο δάκρυ στην αρχή της τοποθέτησης της.
Δεν είδα καμία βελτίωση στις λεπτές γραμμές έκφρασης αλλά δεν υπόσχεται και κατι τέτοιο.
Η κρέμα υποστηρίζει ότι είναι για μαύρους κύκλους τους οποίους εγώ δεν έχω…
Σίγουρα δεν θα την ξαναπάρω γιατί εγώ θέλω κατι για γραμμές έκφρασης όπως σας είπα και η τιμη της είναι άκρως απαγορευτική για μενα…48 ευρω!!!
Με τα ίδια χρήματα παίρνω 2 από την αγαπημένη μου!!!!
Οπότε νομίζω ότι κανει για… ξηρές περιοχές ματιών και για μαύρους κύκλους αν κανει κατι!!!!

 Είναι δερματολογικά ελεγμένη και δεν περιέχει Parabens