Σάββατο, 11 Απριλίου 2015

Anti aging & smoothing mask sephora




Μέσα στο  εορταστικό haul  του Πάσχα είδαμε ότι πήρα για πρώτη φορά  μια «υφασμάτινη» μάσκα προσώπου από Sephora.
Δεν έχω ξαναπάρει καμία από τις συγκεκριμένες μάσκες και είπα να τις δοκιμάσω να δω αν αξίζουν τον κόπο.
Τις μάσκες αυτές παρόλο που είναι για μια φορά αν προσέξεις λίγο και μετά την εφαρμογή την επανατοποθετήσεις μέσα στο σακουλάκι τους μπορείς να τις χρησημοποιησεις και δεύτερη φορά γιατί εχει μέσα αρκετό προϊόν να  εμποτιστεί.
Πήρα την αντιγηραντικη μάσκα στο πορτοκαλί σακουλάκι και την έκανα το Μ. Σάββατο.
Απόψε λοιπόν την εφάρμοσα μετά τον βαθύ καθαρισμό μου.
Η πρώτη εντύπωση ήταν… γέλιο… πολύ  γέλιο… μόλις αντίκρισα τον εαυτό μου με την μάσκα γελούσα εγώ και όλη η οικογένεια… ο φαντομάς!!!!
Τοποθετήστε την σωστά στο πρόσωπο και με τα δάχτυλα εφαρμόστε καλά να κολλήσει παντού.
Χαλαρώστε 15 λεπτά και αφήστε την να ενεργήσει.
Αφαιρέστε προσεκτικά και διπλώστε την ξανά βαλτέ την ξανά στο σακουλάκι της και κλείστε την για να την χρησιμοποιήσετε την ξανά άλλη μια φορά.
Κάντε απαλό μασάζ να απορροφηθεί όσο από το υγρό εχει μείνει πάνω στο δέρμα. Δεν χρειάζεται ξέβγαλμα.
Δροσίζει και ενυδατώνει το δέρμα σε βάθος με αποτέλεσμα να είναι πιο λείο και πιο λαμπερό και απίστευτα απαλό και βελουδινο.
Νομίζω ότι βοηθά και σε ένα πιο ομοιόμορφο τόνο του δερματος και απαλύνει και τις λεπτές γραμμές.
Για μια γρήγορη ανανέωση της επιδερμίδας στο δικό μου πρόσωπο έκανε αρκετά καλή δουλειά για μια χρήση.
Γενικά με άφησε ευχαριστημένη για 3 ευρω περίπου που την πήρα νομίζω ότι είναι μια χαρά!!!!