Παρασκευή, 24 Απριλίου 2015

Beauty Line Cosmetics




Σήμερα ρίχνουμε μια ματιά στα ρουζ από beauty line cosmetics.
Έχω δυο από αυτά το Νο 16 που είναι ένα ανοιξιάτικο θλιμμένο ροδακινί, και το Νο 19 που είναι ένα σκούρο χειμωνιάτικο προς το κεραμιδί χρώμα.
Και τα δυο τα έχω  ευχαριστηθεί πολύ γιατί εκτός ότι έχουν στο δικό μου τύπο δερματος αρκετά καλή διάρκεια, η μεγάλη συσκευασία τους επιτρέπει το πινέλο μου να παίρνει ομοιόμορφα την ποσότητα που θέλω.

Την beauty line την βρίσκουμε στα Dust & cream  και είναι μια εταιρία που τον τελευταίο καιρό εχει εξελίξει πολύ τα προϊόντα της δίνοντας μας την δυνατότητα να βρίσκουμε αξιόλογα προϊόντα σε πολύ χαμηλές τιμές.
Εγώ προσωπικά έχω δημιουργήσει πολλές φορές αξιόπιστα μακιγιάζ με τα συγκεκριμένα ρουζ που μπορείς να κτίσεις το αποτέλεσμα που θέλεις.
Επίσης τα θεωρώ ιδανικά για περιπτώσεις που τώρα ξεκινούν το μακιγιάζ και θέλουν ανάλαφρα προϊόντα που δεν γράφουν πολύ έντονα, για να φτάνουν σταδιακά στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
Έχουν πολύ πουδρενιο απαλό τελείωμα και άπυρα χρώματα να επιλέξετε αυτό που σας ταιριάζει.