Δευτέρα, 6 Απριλίου 2015

ΑΓΡΙΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΕΠΑΝΟΡΘΩΤΙΚΗ ΜΑΣΚΑ ΥΠΝΟΥ-


Η   επανορθωτική μάσκα ύπνου  του  korre
  κοιμάται μαζι μου κάθε βράδυ εδώ και 2 μήνες και όσο εγώ ξεκουράζομαι αυτή τρέφει το δερμα μου, ενυδατώνει ,περιποιείται και φροντίζει για μικρές κοκκινίλες και μικρές ατέλειες. Και το πρωί μόλις πλυθώ νιώθω ένα δερμα απαλό, σφιχτό, ξεκούραστο σαν νεανικό, χωρίς δυσχρωμίες!!!
Είναι λοιπόν μια μάσκα ομορφιάς που αν και η σύσταση της είναι πολύ πλούσια , όταν την εφαρμόσεις την απορροφά το δερμα όσο θελει και πάνω στην επιδερμηδα μένει ένα ανάλαφρο φιλμ που τρέφει το δερμα στην διάρκεια της Νύχτας.
Παρόλο που το δερμα μου είναι λιπαρό την δέχτηκε με πολύ ευχαρίστηση και το πρωί δεν έδειχνε ούτε θαμπό ούτε κουρασμένο το αντίθετο μάλιστα .
Ιδανική κρέμα νύχτας τόσο για ξυρα όσο και για λιπαρά δέρματα  κανει απίστευτη δουλεία τουλάχιστον στο δικό μου πρόσωπο και σίγουρα θα την ξανά προτιμήσω γιατί τώρα τελείωσε και δοκιμάζω την κρέμα νύχτας με μανόλια… ξανά από korre
Περιέχει έλαιο Άγριου Τριαντάφυλλου, βιταμίνη C, αλόη, υαλουρονικό οξύ, έλαιο jojoba, λεκιθίνη, μελισσοκέρι.
Αν θέλετε μια ανανέωση στο δερμα σας και μια βελτίωση στην υφή της επιδερμίδας σας νομίζω είναι η πιο κατάλληλη.