Σάββατο, 25 Απριλίου 2015

Eye Cream Gel Mask -Ventus




Ακόμα μια μάσκα ματιών, που δοκίμασα τον τελευταίο καιρό είναι από την βένετους.
Την είχα δει σε φυλλάδιο  της εταιρίας που πήρα από τα hondos center και έψαχνα μανιωδώς αλλά πότε δεν την βρήκα επικοινώνησα μα την DMB hellas και μου την έστειλαν να την δοκιμάσω.
Η μανία μου οφειλόταν στην υπόσχεση της συσφικτικής  ιδιότητας που είχε.
άρχισα να την δοκιμάζω αμέσως και μου άρεσε  πάρα πολύ.
Και αυτή η μάσκα δεν μπορεί να σου δώσει αυτό που υπόσχεται μέσα σε 15 λεπτά, εγώ την αφήνω 30 λεπτά και πολλες φορές παραπάνω για να δω αυτό που θέλω.
Εχει πολύ καλά αποτελέσματα σε μαύρους κύκλους, πρηξίματα και…. Λεπτές γραμμές …τουλάχιστον στις δικές μου ειχε ευεργετική δράση.
Τις απαλύνει και δεν φαίνονται τόσο πολύ. Επίσης λόγο του ότι είναι κρεμωδες τζελ προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση στην περιοχή των ματιών.
Μπορείς να την χρησημοποιησεις όσες φορές θέλεις μέσα στην εβδομάδα και είναι προϊόν με φυσικά συστατικά όπως όλα τα προϊόντα της Ventus.