Τρίτη, 7 Απριλίου 2015

Humble Brush





Ίσως αυτό το ποστ να σας φανεί παράξενο… αλλά δεν είναι ότι δεν έχω κατι άλλο να σας πω… έχω αρκετά ακόμα.
Αλλά το προϊόν που θα σας δείξω μέσα από αυτό το ποστ θα το δείτε στα αγαπημένα του μήνα σίγουρα.
Μιλώ για την οδοντόβουρτσα humble-brush που βρήκαμε τον προηγούμενο μήνα στο glowbox.
Δεν θα μιλήσω για τον σχεδιασμό και την εμφάνιση που είναι υπερπολυτέλειας για τα δικά μου γούστα, με βιοδιασπώμενο μπαμπού και με μαλακές τρίχες απαλλαγμένες από την τοξίνη BPA.
 Στο site  λέει πολύ λίγα πράγματα θα σας πω την δική μου εμπειρία…
Έχω πολύ μεγάλο θέμα με δόντια και ούλα.  έχω μεγαλη ευαισθησία και η συγκεκριμένη καθαρίζει άψογα και τα δυο χωρίς να ερεθίζει την στοματική κοιλότητα χωρίς να τραυματίζει ούτε το σμάλτο των δοντιών αλλά ούτε τα ούλα.
Ο οδοντίατρος μου την θεώρησε πάρα πολύ καλή οδοντόβουρτσα.
Και μάλιστα μου είπε ότι καλό θα ηταν να την προτιμήσω και για τα παιδιά.
Στην τιμη των 5 ευρω  νομίζω ότι αξίζει τα χρήματα της