Σάββατο, 25 Απριλίου 2015

Δροσερή μάσκα ματιών για μαύρους κύκλους & σακούλες korres





Δεν έχω πολύ καιρό που δοκιμάζω μάσκες ματιών αλώστε είναι πρόσφατα προϊόντα στην υπηρεσία της περιποίησης.
Συνήθως τα προϊόντα αυτά περιέχουν συστατικά τα οποία υπόσχονται ότι λειτουργούν καταπραϋντικά στα πρηξίματα … μαύρους κύκλους… και  κάποια και για λεπτές γραμμές.
Ανήκω στις περιπτώσεις με λεπτές γραμμές στην περιοχή των ματιών λόγο DNA και όλοι στο γενεαλογικό δέντρο μου έχουν όχι απλά γραμμές αλλά βαθιές ρυτίδες γύρω από τα μάτια, από νεαρή ηλικία.
Οπότε θαύματα δεν περιμένω αλλά έχω καταφέρει μέχρι αυτήν την στιγμή να έχω πολύ λίγες λεπτές γραμμούλες έκφρασης που δεν μπορώ να πω ότι με ενοχλούν κι ολας.
Εκτός από την κρέμα ματιών που μπήκε νωρίς στην περιποίηση του προσώπου μου πρόσφατα επέλεξα και κάποιες μάσκες ματιών.
Μια είναι από το πολυαγαπημένο μου korre.
Είναι ένα τζελ ματιών που υπόσχεται ανανέωση στην περιοχή των ματιών και λειτουργεί ανατρεπτικά στα πρηξίματα και μαύρους κύκλους.
Όντος το κάνει  αλλά όχι στα 15 λεπτά που λέει αλλά από την μισή ώρα και μετά αρχίζει να δουλεύει και την αφήνετε ανάλογα το πρόβλημα που έχετε. Την έχω αφήσει έως και μια ώρα και έχει δουλέψει τόσο σε εμένα σε πρηξίματα λόγο αϋπνίας αλλά και στον άντρα μου με μαύρους κύκλους.
Το μέγεθος του σωληνάριου είναι βέβαια πάρα πολύ μικρό αλλά και η ποσότητα που βάζεις είναι πάρα πολύ μικρή.
Η αρχική της τιμη είναι στα 4 ευρω αλλά συχνά την βρίσκουμε με έκπτωση σε ηλεκτρονικά φαρμακεία