Κυριακή, 12 Απριλίου 2015

Make up mineral oil free – uma



Ένα long lasting και oil free make up από την uma με εξέπληξε ευχάριστα εδώ και μερικούς μήνες που το έχω.
Δίνει πραγματικά ματ τελείωμα στο δικό μου δερμα και κραταει για ώρες αψεγάδιαστο το μακιγιάζ μου.
Δεν ξέρω αν αντέχει 17 ώρες που λέει γιατί δεν το έχω κρατήσει τόσο αλλά για ένα 9ωρο μου κράτησε άνετα στο λιπαρό μου δερμα.
Αναγκαστικά το σετάρισα με μια πιο λεύκη πούδρα γιατί το Νο 2 που πήρα είναι μάλλον για καλοκαίρι και μάλιστα για προχωρημένο καλοκαίρι που εχουμε πάρει λίγο χρωμα.
Το χειμώνα τα ανάμειξα αρκετές φορές με ένα άλλο λευκό που είχα για να το ανοίξω λίγο και να μπορέσω να το βάλω μιας και μου άρεσε πολύ και η κάλυψη που δίνει, θεωρώ αρκετά καλή, αλλά και το ματ τελείωμα του.
Θέλω και το Νο 1 αλλά δυστυχώς δεν το έχω βρει ακόμα στο Dust & Cream  της περιοχής μου οπότε μάλλον θα το πάρω on line.
Έχω όπως σας είπα την απόχρωση 02 beige η οποία κανει η για μελαχρινές το χειμώνα η για μαυρισμένο δερμα το καλοκαίρι στις πιο ανοιχτές.
Λεπτόρρευστο και ανάλαφρο.

Σίγουρα όμως είναι και long lasting και oil free… οπότε ιδανικό για λιπαρά δέρματα!!!!