Πέμπτη, 16 Απριλίου 2015

Mask Cranberry - Korres





Μια πλούσια μάσκα άμεσης σύσφιξης θα βρούμε στα νέα προϊόντα  του korres .
Η μάσκα με cranberry είναι μια πολύ πλούσια μάσκα που σίγουρα είδα να ανανεώνει την υφή του δερματος του προσώπου μου και να δείχνει πιο ξεκούραστο και πιο φωτεινό.
Σίγουρα η συσκευασία είναι μικρή όπως όλες οι νέες του κόρε αλλά μου έφτασε για 3 φόρες και σίγουρα έχω άλλη μια αν όχι περισσότερες.
Μιλάμε για φυσικές μάσκες και προϊόντα δερματολογικά ελεγμένα που στο εξωτερικό κάνουν θραύση.
Επίσης ψάχνοντας μπορούμε να τα βρούμε και με έκπτωση πολλες φορές οπότε έτσι συμφέρει.
Εγώ ως γνωστό αγαπώ τον κόρε και τα προϊόντα του είναι απόλυτα συμβατά και με τα γούστα μου αλλά και με το δέρμα μου.

Τα αγοράζω μανιωδώς και θα εξακολουθήσω να τα αγοράζω όποτε βρίσκω κατι με προσφορά.