Παρασκευή, 3 Απριλίου 2015

they're Real - benefit


Μάσκαρα… ένα απαραίτητο εργαλείο μακιγιάζ … από τα πρώτα που αγοράζουμε όταν ξεκινάμε να μακιγιαριζόμαστε
Σίγουρα υπάρχουν πολλες… για όγκο για μήκος για έντονο μαύρο, διάφορα χρώματα.

Μια πλούσια συλλογή εκεί έξω που κάθε γυναίκα θα βρει αυτό που ψάχνει ανάλογα με την τσέπη της.
Υπάρχουν εξίσου καλές μάσκαρα φθηνές όσο και ακριβές.
Σε αυτό το ποστ θα μιλήσω για μια «ακριβή» μάσκαρα που εχει η benefit… την… theyre Real.

Δεν ξέρω αν το όνομα της εννοεί ότι  κάνει τις βλεφαρίδες να φαίνονται σαν αληθινές αλλά εγώ μια απογοήτευση την πήρα…
Μια μάσκαρα των 25+ ευρώ.. που την πήρα εγώ περίμενα να δώσει κατι παραπάνω από απλό χρωμα στις βλεφαρίδες μου.
Ίσως να έδωσε και λίγο μήκος σίγουρα τις διαχωρίζει τέλεια, δίνει έντονο μαύρο χρωμα … αλλά τίποτε παραπάνω. Σίγουρα γραφεί έντονα αλλά εγώ είμαι λάτρης της μεγάλης βλεφαρίδας και κατι τέτοιο δεν είδα… δίνει ένα φυσικό, καθημερινό αποτέλεσμα σε μένα, πράγμα που μπορεί να δώσει και μια απλη μάσκαρα των 3-4 ευρω.


Προφανώς πλήρωσα αδρά την ασημένια συσκευασία, τα καλλιγραφικά γράμματα και το πλαστικό βουρτσάκι της.

Αν θέλετε απλά και μονό ένα hi end προϊόν στο συρτάρι σας είναι ok!!! Αλλά σίγουρα δεν είναι από τα προιοντα που απλώνοντας το χέρι μου… το παίρνω πρώτο…